2010. augusztus 6., péntek

Vampire or werewolf? 1. rész

Vámpírnaplók kedvéért és mert már szerettem volna felrakni :)

/Damon Szemszöge/

Megint egy unalmas nap. Katherine nélkül. De ma valami fog történni, ami jó és rossz! Én tudom, hogy mi a jó és rossz dolog:
1.Rossz:Stefannak rossz mert megint kínzom majd. Mystic Falls-ba költözött. Most Zach lakik ott. Na de mindegy!
2.Jó:Nekem jó mert Stefant látom szenvedni.
Az ember nem értené én mért vagyok én bosszúszomjas. Csakhogy vámpír vagyok. Voltak ilyen „kapcsolataim”. Ez általában arról szólt, hogy én játszadoztam velük, ők meg hagyták. Mivel vámpír vagyok, így hallhatatlan is. Sok helyen jártam. Közöttük volt Magyarország is, ahol egy Emma nevű lánnyal kavartam. De neki meghagytam, hadd emlékezzen mindenre. Úgyse hinnék el. De őt, azt a lányt nem bírom „elfeledni.”! Nem értem én csak Katherinet szeretem, csak őt szerethetem. Na mindegy érzéseimet ki tudom „kapcsolni”, így nem érzem azt a nagy magányt és űrt amit maga után hagyott.!
Hát megérkeztem! Mystic Falls rettegj! Damon Salvatore visszatért!
Á már látom is Zach- et, és érzek egy mennyei illatot. Ajjaj. Szentséges drakulafog! Ez az illat túlságosan is ismerős!
-Á helló Zach. Mi a pálya?
-Semmi különös. Szólok Stefannak és a vendégnek hogy itt vagy.! Stefan itt van Damon. És hozd a vendéget is!
- Rendben. Megyünk.
- Hova?- hallottam azt a hangot amit remélek, hogy csak képzeltem.
- Le az étkezőbe-ezt már akkor mondta mikor a lépcsőfordulóban voltak.
Amikor leértek az étkezőbe Emma lemerevedett.
- Te?- kérdeztük egyszerre. TE Szent Drakulafog. Ez nem lehet igaz.
-Emma?
-Én már nem Emma vagyok, és nehogy azt hidd majd a karjaidba omlok azért amit tettél velem. Ja és kérdezni akarok valamit.! Jó Katherine pótlék voltam?- ezt meg honnan tudtam meg?
-És ha már nem Emma vagy akkor szabad megtudnom, hogy ki?- nem tudtan nem gúnyosan mondani, és közben láttam, Stefan és Zach csodálkozó tekintetét, amint rajtam és Emmán váltakozott.
- Bridgette White
-De egy szar név! Az Emma jobban állt neked! –hízelegtem neki, de nem csak mondtam, mert tényleg így gondoltam
-Nem fogsz „behálózni” „megint” Damon!-A francba elszúrtam akkor úgy látszik az esélyeim. Várj. Miért érdekel engem Emma? Ha nem volt velem hiányt éreztem, és mindenkitől meg akarom védeni. Ajjaj. Te szent atya úr isten! Beleszerettem. De nem szabad! Hiszen Katherinet szeretem. Bár tény és való, hogy jobban érzem vele magam, mint Katherine-nel!
-Kár pedig rájöttem csak téged szeretlek.És most komolyan gondolom.- Láttam rajta, hogy egy pillanatra ellágyul a tekintete, de aztán megint villámokat szórt a szeme. Azok a gyönyörű szép kék szemek!
-Nagyon jó alakítás! Már majdnem elhittem.-Na jó ez már nekem is sok. Azonnal odasuhantam elé.
-Nem alakítok semmilyen szerepet tényleg szeretlek!
-Tényleg-látszott rajta, hogy már hisz nekem.- Belémharapnál és innál a véremből?- Akkor biztos ezért szerettem belé! Mindig úgy viselkedik, hogy mindenkinek jó legyen, de neki nem.
Nem kellett kétszer mondani. Mielőtt elértem volna a nyakát, már csak azt észleltem, hogy nekiestem a falnak. Mi a szösz!
-Figyelmeztetlek, hogy nem vettem be, ja és hogy boszorkány is vagyok. És például az sem tetszik amit a rokonommal Bonnieval műveltél!
-Te rokona vagy Bonnienak?
-Persze Ő figyelmeztetett, hogy csak játszam a szerelmes tinilányt. Jó alakítás volt nem?-Mi? Akkor nem is volt belém szerelmes?
-Te…Te csak játszottál velem?- kérdeztem akadozva
-Igen. Most legalább érzed milyen érzés volt azoknak a lányoknak akikkel szórakoztál! Kellemes érzés?
-Nem! Nagyon rossz. Úgy érzem magam, mint aki mindjárt sírni kezd. De ez most, hogy lehetséges? Hisz vámpír vagyok és eddig ki „kapcsoltam” az érzéseim.
-Tetszik mi? Az érzéseidet mostantól nem tudod „kikapcsolni”.
-Ugye most csak viccelsz?
-Úgy nézek én ki?
-Bridgette! Ti ismeritek egymást?-kérdezte Stefan


Megpróbáltam jót alkotni :) Jah és megpróbálok sietni a kövi résszel!

Puszi.

2 megjegyzés:

  1. ügyi vagy!
    nagyon jó lett!
    birtam ahogy Emma kikészítí DamontXD
    siess a folytival!

    sok puszi

    Natalie

    VálaszTörlés
  2. O.K.
    Megpróbálok sietni, de ez nem egynapos munka :)
    Puszi

    VálaszTörlés